Як швидко можна додзвонитися на гарячі лінії Києва

Як швидко можна додзвонитися на гарячі лінії Києва


"Київенерго"

Осінь, пару тижнів тому в столичних квартирах включили опалення. А разом з ними напевно зарядили аварії з поривами тепломереж. Значить, в контакт-центрі "Ківенерго" зараз повинен бути аврал. Тому перш за все дзвонимо туди.

Дзвінки на короткий номер 15-58 закінчуються провалом - за три хвилини і 10 наборів номера трубка жодного разу не відповіла нічим, крім пі-пі-пі - зайнято. Набираю другий номер - для мобільних і стаціонарних телефонів. Довгий гудок з першого разу - вже успіх! Але радіти було рано.

"Якщо вас цікавить питання електроенергії, натисніть 1. Опалення - 2", - лунає в трубці різкий жіночий голос. Після 2-хвилинного спічу і клацання на все кнопочки поспіль в вухо вривається стандартна нудна мелодія.

Ще через 10 хвилин оператор-стажист бере трубку. На моє запитання про слабкий тиск води і занизький температурі тепленькою радить звернутися в ЖЕК, мовляв, "Київенерго" тут ні при чому.

Підсумок - 15 хвилин очікування, 2 хвилини розмови і нуль толку - на питання так і не відповіли.

"Київгаз"

Поки ви висите на лінії, послужлива система контакт-центру включає вам в трубку музичні композиції. За пару годин дозвонов я встигла скласти свій рейтинг. Найвеселіше чекати відповіді від "Київгазу". Протягом трьох хвилин мене радували іспанськими гітарами. Ех, в літо б зараз і на кориду! Правда, до початку композиції мені довелося прослухати попередження, що проблем з газом багато, а операторів мало - доведеться почекати.

Підсумок - 5 хвилин.

"Київводоканал"

А ось на гарячій лінії "Київводоканалу", видать, чекають молодь і любителів техно - тут я 8 хвилин слухала електронну музику. До речі, це єдиний контакт-центр, де диктором виступає чоловік. Заспокоює, чи знаєте. Хлопцем виявився і оператор, який прийняв мою заявку.

- Людей у ​​нас в центрі досить, але кількість дзвінків зашкалює, - заспокоїв він мене.

Підсумок - 8 хвилин.

Міграційна служба

А ось в міграційній службі Києва трубку просто не брали довгих п'ять хвилин. Ні тобі музики, ні зворотного відліку (до вашого спілкування з оператором залишилося 5, 4, 3 хвилини). А жінка, яка підійшла до телефону, явно звідкись бігла. Зате відповіла кваліфіковано і без часу на підготовку.

Підсумок - 5 хвилин.

Контактний центр 15-51

Наступна "жертва" - Контактний центр Києва 15-51. Додзвонюється з четвертого разу. І слухняно слухаю тираду про велику кількість скарг, пов'язаних з опаленням, з-за яких всі оператори зайняті. Судячи з усього, зайняті завжди. Зате голос у дівчини-диктора котячий, приємний. Чоловіки, напевно, спеціально телефонують, щоб послухати.

З самого початку жінка-робот попросила мене "повисіти" на лінії 10 хвилин. Висіла під релаксуючу техно-музику. Але не 10, а всі 15 хвилин! А коли в кожну з п'яти останніх хвилин мені переривали музику і говорили: "Залишилася 1 хвилина", дуже хотіла кинути трубку. Навіщо брехати?! Задала те ж питання про слабкий напорі, що і "Київенерго", а відповідь отримала зовсім інший!

- На цій ділянці "Київенерго" проводить ремонтні роботи, які планують закінчити до 11 листопада, - тонким голоском відповіла оператор. - Чому вам цього не сказали в "Київенерго"? Так вони, буває, і самі не знають, що ремонтують - багато підрозділів, інформацію збирають не все.

Підсумок - 18 хвилин очікування, 2 хвилини розмови і хоч якесь пояснення моєї проблемної ситуації.

КОРИСНІ ТЕЛЕФОНИ

? "Київенерго" - 15-88, 202-15-88
Контактний центр Києва - 15-51
"Київводоканал" - 15-81
? Департамент охорони здоров'я - 15-83
ГІОЦ - 238-80-25, 238-80-27
? Урядова гаряча лінія - 0-800-507-309
"Київгаз" - 495-04-04
? Міграційна служба Києва - 550-23-88
БРАВО!

найшвидші

Коли кількість гарячих ліній підбиралось до десяти, голова у мене нещадно розболілася. Але ж дзвонила я днем, в саме розслаблене для контакт-центрів час! Увечері, з 18.00 до 20.00, за статистикою Контактного центру Києва, надходить найбільше звернень. Приходиш ти додому, а там ... Ось і сідаєш за телефон. І на дозвон витрачаєш приблизно в 2-3 рази більше часу, ніж днем.

Бальзамом на душу, а точніше, на вуха стала гаряча лінія департаменту охорони здоров'я. Трубку взяли відразу ж. А поки дівчина-оператор шукала відповідь на питання, чи завезли до Києва вакцини від грипу, на трьох різних мовах просили залишатися на лінії.

Всього за 2 хвилини відповіли в Головному інформаційно-обчислювальному центрі Києва, який завідує платіжками за комуналку. І на урядової гарячої лінії, як не дивно, підняли трубку теж швидко.

ТОП-3 найбільш повільних контакт-центрів

? 18 хвилин брали трубку в Контактному центрі Києва 15-51
15 хвилин - в "Київенерго"
? 10 хвилин - в медико-психологічну службу "Телефон довіри".
ДО РЕЧІ

Застряг в ліфті - викликай міліцію!

У категорії "Найгрубіший відповідь" з величезним розривом від інших переміг контакт-центр Оболонського району. Мешканці будинку по Оболонському проспекту, 40, поскаржилися - мовляв, в вічно застряють ліфті не працює кнопка виклику диспетчера. А додзвонитися куди-небудь по телефону просто неможливо. Що ж, перевіримо.

Для початку набираю номер аварійної служби ліфтів. Трубку беруть відразу. Питаю, чому не працює кнопка і коли її полагодять.

- Телефонуйте на 15-51! - тут же обриває диспетчер

- Як це? А якщо я вже застрягла в ліфті? - дивуюся.

- Тоді міліцію викликайте! - почула у відповідь.

Чи не здаюся і дзвоню в диспетчерську службу Оболонського району - і про ліфт розповісти, і на аварійників поскаржитися. З'єднання з нервовим оператором чекаю 4 хвилини. Заявку у мене приймають, а ось термінів виконання назвати не можуть.

Разом - в сумі 10 хвилин.

А В ЦЕЙ ЧАС

Поговорити по душам частіше дзвонять жінки

На "Телефон довіри", який, по ідеї, повинен працювати цілодобово, я додзвонювалася 10 хвилин. Зайнято і зайнято. Зайнято і зайнято! А якби моя проблема не терпіла відстрочки? Якби я думала вистрибнути з вікна, а в пошуках підтримки знову і знову натикалася на короткі гудки? Коли вже не сподівалася почути відповідь, трубку підняли.

 - За зміну кожен оператор надає психологічну допомогу в середньому 20 людей, - заспокоює мене м'який і низький чоловічий голос. - Найчастіше жінки дзвонять. Чи не тому, що проблем більше, а тому, що не бояться про них розповісти!

Последние новости

Объявления партнеров

объявлений
203
рубрики
11
регионов
магазинов

Круглосуточная доставка суши Астана  /  Профессиональные кофемашины в офис  /  Цветы в Гродно  /  Мебель под заказ в Минске  /  Рожать в США  /  Курсы эстетической косметологии  /  Штатные магнитолы для Mercedes  / 
Повернутись до початку