Аналіз пацієнтів

Аналіз пацієнтів

Аналіз пацієнтівАналіз починаємо саме з пацієнтів. Кожен пацієнт - це Ваше джерело фінансових засобів. Чим ретельніше Ви працюєте зі своїми клієнтами, тим більше отримаєте від них віддачі у вигляді фінансових засобів. Існує навіть сучасний термін Сі-Ер-Ем - який означає "система обліку клієнтів та взаємовідносин».


Функції CRM присутні у всіх наших продуктах. Давайте розглянемо, що ж Ви отримаєте в результаті своєї звичайної щоденної роботи у нашій програмі.

Те, що Ваша клініка добре розвивається, покаже звіт по приросту клієнтської бази.

  • Якщо приріст залишає бажати кращого, проаналізуйте маркетинговий звіт. Він покаже, звідки клієнти найчастіше дізнаються про Вас. Не витрачайте гроші на малоефективні методи реклами.

Окрім приваблювання нових клієнтів, не втрачайте старих. Переглядайте тих, хто приходив до Вас, а потім раптом зник. Не факт, що клієнт просто переїхав до іншого міста, можливо він уже давно витрачає гроші у Ваших конкурентів.

Можете телефонувати до клієнтів, що зникли, та дізнаватися, чи пішли вони на зовсім чи лише тимчасово відсутні. Ви зможете бачити свою негативну динаміку за загальною кількістю клієнтів, що залишили Вас у розрізі кожного місяця роботи. А відзначаючи причини того, що клієнти вас залишають, матимете можливість зрозуміти слабкі сторони своєї організації. Чим швидше Ви почнете працювати над помилками, тим швидше ліквідуєте фінансовий витік.

Якщо у Вас є, наприклад, профілактичні огляди, які пацієнт повинен проходити через певний проміжок часу. Програма нагадуватиме, що потрібно запросити певних пацієнтів на якісь повторні послуги. Це іще один відмінний спосіб підвищити свої продажі за рахунок постійних клієнтів.

Якщо пацієнтові зараз незручно отримати послугу та він просить нагадати через місяць, у Ваших співробітників навіть буде можливість створити собі план робіт на будь-який день. Завдання можна додавати не лише собі, але й іншим співробітникам. Адже сказане усно легко забувається або ж пропускається повз вуха. Коли ж завдання розписані, відвертітися або безкарно затягнути з виконанням вже не вдасться.

  • Такий ґрунтовний підхід до роботи дуже зручний:
    • і для працівників, адже вони нічого не забуватимуть,
    • і для керівництва, яке зможе легко проконтролювати будь-яке завдання,
    • і навіть для нового персоналу, який не сидітиме у перші дні роботи та лише мило кліпатиме очима. Усе буде зрозуміло розписано: що уже зробили по кожному із пацієнтів та що іще планується виконати.

Спеціальний звіт в USU по активності пацієнтів покаже, наскільки активно користуються вашими послугами. Ви зможете переглянути число унікальних пацієнтів як за поточний, так і за попередні періоди.

Щоб правильно розподіляти навантаження, ви отримаєте можливість бачити, у які саме години та дні тижня відбувається пік відвідувань.

  • А щоб розуміти поточну купівельну спроможність, зможете створити звіт "Середній чек".

Але у будь-якій масі звичайних клієнтів є такі, які виділяються над натовпом, та готові витрачати більше, але й вимагають до себе підвищеної уваги. Ви без проблем зможете виявити таких найперспективніших клієнтів, створивши звіт "Рейтинг". Зверху рейтингу будуть ті, хто витратив у вас найбільше коштів, а чим нижче по рейтингу, тим менш цікавіші клієнти будуть у ньому представлені.

На додаток до усього, за необхідності Ви зможете сформувати реєстр боржників. Це дуже зручно: усі, хто не повністю оплатив користування послугами, зібрані в одному місці.

  • А якщо Ви володієте мережею підрозділів, Ви зможете аналізувати, яке місто приносить Вам найбільший прибуток.

Другий за важливістю це аналіз персоналу. Як би добре Ви не працювали з пацієнтами як клініка, найважливішу роботу виконує саме лікар.

Последние новости

Объявления партнеров

объявлений
203
рубрики
11
регионов
магазинов
Повернутись до початку