Жителі київського будинку відмовилися платити за тепло

Жителі київського будинку відмовилися платити за тепло

Жителі київського будинку, які відмовилися платити за тепло

"Країна" продовжує відстежувати історію з київським будинком на Подолі, жителі якого відмовилися оплачувати рахунки за тепло, які їм висувають в "Київенерго". Мешканці називають тарифи необгрунтованими, і звертаються з колективом скаргами в усі профільний інстанції міста.


"Ситуація з нашим будинком показує, як неефективно працює вертикаль влади. Чиновники на місцях нічого не боятися, повна безкарність. Якщо ми в столиці не можемо нічого домогтися, що говорити про маленьких містах по Україні?", - міркує житель будинку Євгеній Кучеров.

"Реформи в ЖКГ просто знищили все, що раніше хоч більш менш працювало, - вважає мешканець будинку на вулиці Волоській Євген Кучеров. - Зовсім недавно, якщо ЖЕК не виконував заявку, досить було подзвонити в службу КМДА - 1551 і на наступний день співробітники ЖЕКу з самого ранку працювали над усуненням неполадки в будинку ".

Зараз, за ​​словами Євгена, навіть колективні звернення в районну адміністрацію не приносять потрібних результатів. Нагадаємо, як раніше писала "Країна", мешканці будинку на Подолі вже зверталися зі скаргами до мера міста і голові "Київенерго".

"Коли таке було, що мер міста залишив без уваги колективне звернення мешканців? Аналогічна ситуація в" Київенерго ", людей" футболять "від районних представництв і закінчуючи центральним офісом. Тому доводиться йти по всьому ланцюжку вертикалі влади".

Тепер мешканці звертаються з колективною заявою до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана.

"Ми не хочемо, що то кому-то довести. Ми хочемо зрозуміти, за що ми платимо? Чому вся площа будинку і дані лічильника тепла не враховуються при розрахунку тарифів в платіжках? - задається питанням мешканець будинку на Подолі. - Якщо раніше тарифи на опалення були більш менш прийнятні, можна було змиритися. Зараз, коли тарифи підняли в рази, зробили їх просто непідйомними для багатьох сімей, а при цьому опалення в квартирах в зимовий період значно погіршився, ми, як споживачі, вимагаємо якісних послуг за дороге тепло, якого толком не було у нас в закінчилися опалювальному сезоні 2016 / 2017гг ".

"Якщо наше колективне звернення до людини, який очолює вертикаль влади в нашій країні, не призведе до позитивного результату наших законних вимог, залишиться тільки змиритися з тим, що грабіж громадян за допомогою високих тарифів і непрозорої системи їх обліку, покривається вищим керівництвом країни", - зазначає Євген Кучеров.

Последние новости

Объявления партнеров

объявлений
203
рубрики
11
регионов
магазинов

Одесса экскурсия по городу  /  Заказать пиццу Астана  /  Продажа овощей и фруктов в Киеве  /  Комфортная и красивая коляска трость  /  Чехол Samsung Galaxy A6 plus купить  /  Ін’єкції краси у Львові в центрі «Жанві»  /  Iqtisodiyot fakulteti  / 
Повернутись до початку